Kiro
Junior Member
Kisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisaki
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:29:09 GMT -5
Aer hende på kinden . ,, Du må godt bo på mit gæsteværelse hvis du vil " Ser på hende med et roligt blik
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:32:17 GMT -5
lader stille mit blik lande på ham igen og et dybt taknemligt smil kommer frem "jo, tak " siger jeg med en glad klang i tonen , mit ansigt har langsomt fåget en mere glad farve og et smil er plantet på mine læber.. dog er mit blik helt lost...
|
|
Kiro
Junior Member
Kisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisakikisaki
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:38:37 GMT -5
,, Kom " Tager hendes hånd og begynder at gå.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:42:29 GMT -5
går langsomt med ham, går forsigtigt og tæt indtil ham så jeg er sikker på at jeg ikke støder ind i noget...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:51:14 GMT -5
Smiler roligt . Syns hun er sød men har Kisaki
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:53:06 GMT -5
går stadig stille med og stirre ligeud med et usikket blik...
|
|
Kiro
Junior Member
|
Post by Kiro on Nov 11, 2007 14:55:53 GMT -5
Går forsat .
MT - Kiro's villa - opretter den xD //
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 11, 2007 14:56:54 GMT -5
// okaai xD ^^''
|
|
Malice Mizer
New Member
.. Never forgot .. Never forgave ..
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 11:33:33 GMT -5
Kommer gående med lette kolde skridt. Mit blik virker mystisk, men hadet stråler ud af mig. Ser rundt på alle de mennesker der er rundt omkring mig..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 11:53:53 GMT -5
Sidder på en bænk . Lytter til det mørkeste Goth . Ser ned på min voodoo dukke . Smiler lettere ondt .
Theodor . Sidder på Riina's skulder . ,, MAAAAAAAAAAAAAAAAD !!!" Klager jeg .
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 11:56:40 GMT -5
Ser rundt, og tager min barberkniv op af min inderlomme. Ser på bladet, og et lettere synkotisk smil spiller om mine tørre læber..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 11:59:20 GMT -5
Skubber Theodor ned. Skruger op for musikken. Ser rundt . Smiler ondt .
Theodor . ,, Mennesker ved bare ikke AT JEG ER SULTEN !! " Hopper op igen.
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 12:04:35 GMT -5
Lader mit blik flakke rundt, kigger mig tilbage over skulderen, hvor min salon er.. Lader en fingerspids glide ned af bladets skarpe side, imens jeg lader blikket falde på kniven igen. "people gets in, blood goes out" Mit smil stivner omkring mine læber, da jeg tænker tilbage.. jo længere jeg tænker tilbage, jo mere hadsk bliver mit blik.
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 12:09:11 GMT -5
Får øje på en underlig fyr. Fnyser koldt. * Men's are allways weird. * Stikker en nål gennem dukkens hånd, hvor smerten går over i ham.
Theodor. Hopper ned i hendes taske.
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 12:12:28 GMT -5
Får en smerte i min hånd, og mine tanker bliver afbrudt. Ser mod pigen der sidder og stirrer på mig, ligger hovedet koldt på skrå og kigger så på hendes dukke. er jo ikke dum, så ved godt hvad der sker. Mit synkotiske smil spiller om mine læber, og mine hadske øjne viser lysten til at dræbe. Går med følelsesløse skridt mod hende.. Stikker kniven i min inderlomme igen..
|
|