Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 12:16:08 GMT -5
Stikker nålen gennem benet på dukken . Lader min tunge glide over min læbe. ,, What are you going to do ? " Har en blid stemme dog med en kold klang .
Theodor. Gemmer mig godt . Ved hvordan det ender .
|
|
Malice Mizer
New Member
.. Never forgot .. Never forgave ..
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 12:20:49 GMT -5
Ser ned af mit ben med det der synkotiske blik. "Ooh.. I'm going to show you how to make the perfect shave dear.. " Siger jeg, lader hånden glide op til min inderlomme, tager fat i kniven og svinger den elegant over hendes hals, ser på blodet der løber ned af hendes brystkasse. ¤was it to tight?¤ hvisker jeg koldt og følelsesløst. *I'm hungry anyway so.. *
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 12:34:03 GMT -5
Ligger automatisk hånden på min hals . Har forlængst slukket musikken . Roder i min taske uden at flytte blikket fra ham. Finder en klud. Tørrer blodet væk . ,, it was ... Weak ! " * Det var den bluse .. *
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 13:19:13 GMT -5
"weak? So what do you call that trick with your.. little doll huh?" Tager fat i hendes hår og hiver hendes hovede tilbage så hendes hals bliver blottet. Bider mig fast i hendes hals og drikker hendes blod..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 14:24:18 GMT -5
,, It's voodo ! And take it easey " Sidder roligt . Har intet imod at blive spist. Lader en nål glide gennem dukkens hjerte, hvor smerten igen glider gennem ham .
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 14:38:29 GMT -5
Gisper meget lavt, da en smerte borer sig gennem mit hjerte.. Tørrer mig om munden, og tager dukken fra hende. Skærer hovedet af den.. "infact, I should have been dead now, right? " smiler det der synkotiske smil. "Niw what are you going to do?" Tager kniven og lader min fingerspids glide over bladet.. Ser på hende med det der morderiske blik..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 14:44:35 GMT -5
,, Hmm i don't know.. Ask about to get another ... pulishmen? " Ser på ham . Smiler kort koldt men roligt.
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 14:54:14 GMT -5
"I really don't think so" smiler synkotiskt og lader kniven glide ned af hendes ene øje, så riften også går ned af hendes kind. Gør det langsomt, og ikke ligefrem smertefrit. "sorry dear, I might have to go now, women dosent need a shave, and I really have no time for this sh*t.. I'm going to serve my costumers you know.. " (sikkert ikk stavet helt korrekt, men du ved vel hvad jeg mener? xD ) Siger det med den der lave sprøde stemme, der, trods den charmerende undertone, virkelig lyder faretruende.
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 15:14:05 GMT -5
Rykker mig lidt så det ikke går ud over mit øje. Ser på ham, smiler kort ondt . ,, You don't have any costumers your dummy " Tørrer min kind.
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 15:33:32 GMT -5
"there is one 10 o'clock. I think I have to clean the place, before he comes.. " smiler morderiskt ved tanken.. "if you are mad about seeing me again, you could visit me, but I can't promise you would enjoy that.. " siger jeg mørkt, og smiler ondt. Kører kort fingeren over bladet på kniven, før jeg ligger den tilbage. "I guess I'll keep this as.. a gift. Chao" Vifter kort med voodo dukken, og går videre ned ad gaden. skal gemme lidt sult til min kunde. Dog bliver det et lettere stort arbejde at slette alle blodsporende fra sidste kunde, men det er det værd..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 15:41:34 GMT -5
,, Sucker " Tørrer blodet væk . ,, Theodor ... Giv mig min anden dukke " Ser køligt efter ham .
Theodor. Skubber dukken ud af tasken .
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 16:00:49 GMT -5
Går ned af gaden, følger et lille barn med øjnene, kigger så frem for mig og går med koldt skridt ned af en lille sidegade, op af en trappe, og ind i en gammel butik der er mast sammen af to højere huse. Går op på loftet, og ser på liget der ligger i stolen. "I know this is not the grave you thought about, sometimes life's not fair" Trækker i et håndtag, så stolen vipper og liget falder ned igennem et hul i gulvet. - sammen med alle de andre kunder jeg har haft ..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 16:36:50 GMT -5
Fnyser koldt da han forsvinder . * men's are foels * Piller ved dukken . Sukker kort lavt .
Theodor . Kryber ud .
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 16:54:24 GMT -5
Byder min kunde velkommen da han endelig kommer x] Smiler formælt, - blot skuespil, hvilket ses i mine øjne hvis man kigger efter. Sætter ham i min stol, og går hen og finder den skarpeste kniv ved et lille bord..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 17:49:40 GMT -5
Stikker en nål gennem dukkens arm, hvilket vil mærkes på den jeg tænker på. Smiler ond da jeg tænker på Mr Creepy.
|
|