Malice Mizer
New Member
.. Never forgot .. Never forgave ..
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 17:52:02 GMT -5
Mærker en prikken i min arm. Ignorer det blot, da jeg ikke mærker det så tydeligt. - vampyr ^^ Går hen bag min kunde i stolen, der spørger om jeg kan forsikre ham en tæt barbering, da han skal til bryllup. "I promise, this is gonna be the tightest shave you ever got"
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 17:56:57 GMT -5
Ser på dukken . ,, You gonna e blind in a feew days " Prikker den i øjet . Smiler ondt .
Theodor . ,, Stop det der ... Du gør ham ondt ... "
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 18:01:20 GMT -5
skal til at svinge kniven mod mit uvidende offer, da jeg føler en ubeskrivelig smerte i mit ene øje og taber kniven. "F'ck!" vrisser jeg ondt, tager mig til øjet, kan intet se på venstre øje. Virrer let med hovedet for at få smerten væk. Tager så kniven, og skærer med en flygtig bevægelse hans halspulsåre op. Ligger et hvidt klæde for hans hals, da det bare sprøjter ud med blod __ _'' Trækker i håndtaget igen, og han forsvinder ned sammen med alle de andre.
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 18:08:11 GMT -5
Ligger dukken i tasken sammen med Theodor . Rejser mig op . Svinger skuldertasken over min skulder . Går elegant ned af gaden selvom jeg liger noget lort. ^^
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 18:13:50 GMT -5
Prøver irriteret at fjerne en plet blod fra min trøje. Vrisser kort. ser mig om i rummet. Skal finde ud af hvordan jeg får mit normale syn igen.. smerten gør mig ikke meget mere..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 18:16:04 GMT -5
Ser lidt rundt . Undre mig lidt over hvorfor folk glor skræmt på mig .
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 18:35:13 GMT -5
Begynder at gøre mine knive rene, og sørger for at der igen ser okay ud. - af et gammelt støvet loft at være. dette sted blev jo til for mange år tilbage. Ser på bladet på min kniv..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 18:40:24 GMT -5
Tager en klud op af tasken . Tørrer min kind da den føles kold og fugtig.
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 18:53:20 GMT -5
Løfter kniven op i det svage lys der skinner ind fra de mørke ruder. Kigger på bladet (som på img) Nynner kort, med mit skæve mørke smil.
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 18:57:07 GMT -5
Hoster kort . Tørrer mig så på halsen. Ser rundt .
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 19:04:03 GMT -5
Kan se mine øjne i bladet. Ser på det blik der stirrer tilbage på mig. Ligger kniven tilbage og stiller mig hen til vinduet, hvorefter jeg lader mit blik falde på alle de personer der går nedenunder mig på den kolde grå og kedelige gade..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 19:05:43 GMT -5
Fører en hånd gennem mit hår . Ser rundt . * A 'Rape' would be better for my skin * Fnyser koldt
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 19:14:25 GMT -5
Går ud på gaden.. Ser på en mand med høj hat, er i forvejen sur over det med mit øje, og vreden bringer blot minder frem. minder om hvorfor jeg er blevet som jeg er .. minder om det evige løfte jeg gav .. hævn.. "Malice's waiting.. I want you bleeders.. " Synger jeg lavt som en hvæsen, mørkt og gennemført ondt, da jeg næsten står bag ham manden med hatten, går dog forbi ham, og videre ned af gaden..
|
|
Riina
New Member
|
Post by Riina on Feb 2, 2008 19:17:03 GMT -5
Hoster kort lavt . Ser rundt . Bliver helt svimmel, er jo i forvejen Varulv.
|
|
Malice Mizer
New Member
|
Post by Malice Mizer on Feb 2, 2008 19:25:07 GMT -5
Sukker irriteret mit blik er fyldt med gustent had. Går hastigt ned af gaden er så vred..
|
|