Post by miazell on Dec 8, 2006 11:07:17 GMT -5
Navn: Miazell
Efternavn: Phioria
Kælenavn: Mia, Miz, Miaz, Zell Phioria, Phioria eller Ria
Alder: (i menneske år): 126 år (17 år da hun blev vampyr, så er velegentlig 17 år)
Fødselsdag: 13 December 1879
Køn: pige
Art: Vampyr
Elsker: Blod fra drenge/mænd
Hader: dyreblod
God til: at danse og ride
Dårlig til: at snakke med drenge
Personlighed: Hun er meget dybsindig, og kan godt virke lidt fjern. Men hun er også glad og åben engang imellem. Hun kan godt lide dyr (især store hunde (og ulve), kattedyr og store sorte heste). Hun bruger tid på at pleje venskaber, men er ikke så god til det med kærester.
Fortid: Jeg blev født i 1879 og voksede op lidt uden for New Orleans. Min barndom er ikke så interessant, bare kedelig. Men jeg kan da fortælle om den da jeg blev en vampyr. Jeg var næsten lige blevet 17 og skulle snart giftes. Mine forældre havde besluttet sig for hvem jeg skulle giftes med. Et eller andet rigt fjols der hed Leopold Phioria. Efter brylluppet havde han bestemt sig for at vi skulle gå en tur. Vi gik inde i skoven. Jeg kan huske det var koldt. Han havde taget et tæppe med af en art. Vi satte os på det. Han tændte nogle lys med en pakke tændstikker. Det var ret huggeligt, og jeg var lige ved at blive forelsket i ham. Han var jo ikke flere år ældre end mig i forhold til at min bedste veninde var blevet gift med en på 32 da hun var 15. Han var 'kun' 23. Men så var det han bed mig. Jeg prøvede at skrige og råbe om hjælp. Men jeg kunne ikke få et ord ud. Og på den anden side, hvem ville høre mig? Vi var midt ude i en skov. Så bed han sig selv i håndleddet og lod mig drikker deraf. Jeg har været vampyr lige siden.
irl. person: Regitze
Evne(r):