|
Post by victoria on Dec 12, 2006 10:28:34 GMT -5
Victoria er hende med det røde hår og Ashley er brunettenNavn: Victoria Kælenavn: alder: 86 år (17 da hun blev vampyr) Fødselsdag: 12. december 1920 køn: Pige art: vampyr Elsker: Min veninde (Ashley) og kreolsk blod hader: på en måde Lestat, men ikke rigtigt God til: at hade mit liv Dårlig til: at være vampyr Personlighed: Jeg har aldrig rigtig brudt mig om at dræbe, men er efterhånden blevet van til det. Jeg hader mit liv, men tør ikke rigtig at ende det. Jeg holder meget af Ashley (som veninde). Fortid: Victoria havde et lorteliv. Da hun blev 17 fik hun 'valget' af en vampyr, Lestat. Da Victoria var blevet vampyr kunne hun ikke holde ud at hun skulle dræbe for at overleve. Men det ændrede sig da hun lærte Ashley at kende ca. et år efter. Victoria gik en tur i skoven og der så hun en Ashley. Victoria bed hende. Så var det at, Lestat åbenbart var fulgt efter hende. Han skar sig i håndledet og lod Ashley drikke fra ham. Så nu var Ashley også en vampyr. De levede sammen i lang tid, men en dag fik de (Ashley og Victoria) nok af ham. Ashley fandt på at give nogle drenge opium og lod Lestat drikke fra dem. Så smed de ham i sumpen. Men han vendte tilbage. De brændte ham, og selv om de ikke har set ham siden, er de ikke sikrer på at han er død. irl. person: Regitze evne(r):
|
|