Post by rose on Dec 18, 2006 12:35:22 GMT -5
Navn: Rose (udtales på amerikansk (ikke dansk))
Kælenavn: Rose (stadig amerikansk)
Alder: (i menneske år): 220 år (19 år da hun blev vampyr, så er vel egentlig 19 år)
Fødselsdag: Den 17. Februar 1786
Køn: pige
Art: Vampyr
Elsker: At forføre mænd, at lokke dem ind i min lille 'fælde'
Hader: Når tingene ikke går som jeg vil
God til: At 'lokke'
Dårlig til: At tabe (er en dårlig taber)
Musik:
høre ikk så meget musik...
Personlighed: Jeg er ikke særligt snaksalig. Når jeg vil have blod går jeg ofte ud og forføre en mand. Lokker ham med mig et ensomt sted, og dræber ham.
Fortid: Lige siden jeg blev vampyr har eg holdt lav profil. Jeg har undgået alt hvad der kunde gøre mig kendt eller afsløre mig. Jeg er flyttet meget og er bare fulgt med tiden. Jeg har gjordt en del for ikke at skille mig ud. Sørget for at følge med verdnen og moden. Der er ikke rigtigt sket noget i min fortid, som vampyr. Og egentlig heller ikke den korte tid af mit liv hvor jeg var menneske. Det mest interesante der nogensinde er sket i mit liv er nok da jeg blev vampyr. Ikke fordi det er så interesant, men der er ikke meget andet at fortælle om min fortid, så... Jeg havde såmen bare været med til et hof. Der havde jeg mødt en viildt lækker dreng, det vidste sig så bare at han var vampyr. Han brugte sin charme til at 'lokke' mig væk fra hoffet og bed mig så, lod mig drikke af hans blod og efterlod mig. Jeg måtte selv finde ud af hele mit nye liv. Hvad det gik ud på. Og det gjorde jeg så.
irl. person: Regitze
Evner: ingen...