Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:07:37 GMT -5
Mel: Ser på drengen og nikker så. ,, Ja vi er.. halvsøskende " Siger jeg så roligt og smiler til ham ,, Men hvor ved du det fra ? " Spørger jeg om og smiler venligt til Marie
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:08:38 GMT -5
Stefan; ,, Du ligner hende " svarer jeg som om det var åbenlyst
Marie; Ser igen på Melody, nikker så langsomt - eftertænksomt
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:09:50 GMT -5
Mel : Smiler til dem begge ,, Men hyggeligt at møde jer begge " Siger det smilende og rejser mig ordentligt op og ser på det smukke vandfald.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:11:00 GMT -5
Marie; Rejser mig også op, selvom jeg nu sad meget godt Ser i Melodys retning, og ser så på Stefan
Stefan; Smiler venligt til Marie og går hen ved siden af Melody ,, 'u ve' godt hun oss' 'r hér, ikk'? "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:14:22 GMT -5
Mel: Ser på ham med et lidt undrende blik ,, Næhh... Men jeg hvis du´ikke havde spurgt om jeg var i familie med hende, havde jeg ikke rigtig vidst det, men er hun din bedste ven ?" Spørger jeg nysgerrigt om og ser så på Marie ,, Og hvor har du fået din hale og øre fra ? " Ser endnu mere nysgerrig ud og smiler varmt til dem begge.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:16:07 GMT -5
Marie; Ser mut på hende *Rolig nu Marie, hun mener det ikke ondt...* ,, De vil bare ikke forsvinde " trækker på skuldrene
Stefan; ,, Kæreste " svarer jeg kort, og skjuler min usikkerhed *Vi er jo stadig kærester... Men hvor længe ka' hun holde min usikkerhed omkring Luz ud?*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:16:25 GMT -5
((Skal gå - skriver på et andet tidspunkt...))
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Mar 31, 2007 9:47:59 GMT -5
kommer gående...
((Kat & Sandra: Når/hvis i kommer tilbage, så send lige en sms så jeg ved i er her... ;D ))
|
|
|
Post by ~*Sakura*~ on Mar 31, 2007 10:25:12 GMT -5
Ligger mig i græsset og kigger op i himlen. Smiler for mig selv.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 4:10:12 GMT -5
((Sandra er her ikke såe...))
Stefan; Ser mig lidt om, får øje på Luz, men lader som ingenting og ser igen på Melody *Åh... Det' vidst ikk' et godt tidspunkt...!?*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 4:37:36 GMT -5
Melody : ,, Vent lige " Ser på Stefan ,, Wow, er du hendes kæreste ?" Ser undrende ud og ved ikke helt hvor jeg skal starte ,, Øhmm... Stefan som hendes halvsøster, vil jeg gerne indføre noget... Lige siden du forsvandt havde hun opført sig underligt, hun begyndte at svømme ud om natten og svømmede hen til en grotte af en art, og i den grotte havde hun alle sine minder fra dig. Hun var så ked af det at hun dårlig nok kunne gå derhen selvom hun stadig ville tænke på dig, men jeg er glad for at hun fandt dig " Siger jeg ærligt og ser smilende på dem og ser så på Marie ,, Du er heldig, jeg vil hellere have dem ind at være en havfrue + en animagus, og et menneske, alle dem som jeg har kendt har kaldt mig for en vandskabning " Siger jeg roligt og ser på dem begge med et roligt blik.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 4:43:30 GMT -5
((Vanskabning. Smser du egentligt lige til Regitze, eller skal jeg? Eller?))
Marie; ,, Nej, folk kalder MIG for en vanskabning! Eller hvad de nu finder på. Du ser i det mindste NORMAL ud, det gør JEG ikke! "
Stefan; Ser lettere overrasket ud, og ved ikke helt hvad jeg skal sige ,, ... "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 4:49:34 GMT -5
(Du må gerne er for slap til at skrive på mobil lige nu ) Melody: Ser overrasket ud og smiler så lidt ,, Men ja jeg ser normal ud, men jeg er 3 ting, og det er derfor jeg bliver kaldt for vandskabningen Melody " Griner så lidt ,, Men så er vi i det mindste to " Ser så på Stefan og smiler venligt til ham ,, Men du ser ret så overrasket ud "
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 4:53:51 GMT -5
(( )) Stefan; ,, Tja.. Ehm... Ja " *Overrasket!? En del. Det har hun ikk' fortalt mig no'ed om !?* Marie; ,, Nej, men jeg har ræveører og hale! Og jeg... " Ved ikke helt hvad jeg vil sige, og tænker lidt over det ,, Og mine forældre... " Slår irriterret ud med en knyttet næve, og ved ikke helt hvordan jeg skal sge noget... Cinzia; Kommer glad gående, med et smil og læben, går hen til de tre som står og snakker ,, Heeej " siger jeg glad og langtrukkent Stefan; ,, Halløj, Cinzia " Smiler skævt til hende Marie; ,, Hej... Jeg øhh... Hedder Marie " Cinzia; ,, Cinzia " smiler venligt og glad
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 4:55:43 GMT -5
((Giddo ka ikke komme på :/))
|
|