|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:02:18 GMT -5
j: ser lettere gennemskuende på hende.. " I think I know noW!! " ser p hende.. " well if I can see who you are, you can come to me.. " slipper grebet på hende, og går.. * Vendetta?' *
|
|
D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on May 31, 2007 15:02:35 GMT -5
Ser let efter hende.. *damn... * Sætter mig forvirret ned...
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:04:14 GMT -5
Sætter mig bare på samme mde, som jeg plejede FØR jeg mødte D.. " Moderfucking shit! " ser ned af mig.. " trying to tell him fucking something..!!" Ligger mig ned på et bord..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:06:05 GMT -5
V. bider mig i læben... Lukker øjnene, og lader mig glide ned af væggen.. *I've been in truoble cause' of you all the time* tænker jeg til mig selv, min maske, mit indre... et eller andet Oo' Rejser mig op, ved ikke om jeg bare skal gå efter ham.. ¨Går så efter ham... men beholder min maske på, han får historien om det hele senere.. - hvis der da stadig er noget 'mig' for ham? Ö_Ö *Jesus fucking christ*
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:07:39 GMT -5
Bliver bare sidende, gider ikke NOGEN eller NOGET som helst nu... *raven ville elske mig i det humør jeg er i nu* tænker jeg kort.. *fuck!!!! *
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:10:23 GMT -5
Raven: Kommer koldt gående.. Serr runsr.. Ser D.. * Good mood?' * Smiler lettere ondt.. Går mod ham.. * Han har brug for noget at slå på nu..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:11:52 GMT -5
D. *Need something to kill... * Tænker jeg ondt... Knækker mine fingrer på en uhyggelig måde, som de 'goe' gamle dage'
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:11:53 GMT -5
Ser koldt mod D.. * never fucking mind! I can live whis out him!! * Tænker jeg selvsikkert.. " can I ?' " Siger jeg mindre sikkert.. Smiler dog til en flot fyr der kommer forbi, men det blev mere til et ' rør og du dør ' smil xD
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:13:26 GMT -5
J: Sætter mig ned.. * not vendetta? It could't be ?*
R. når ham... " Wanna go kill someone? " Siger jeg med et ondt smil.. har self mit pig armbånd på, og som altid - små knive mellem fingrene..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:13:45 GMT -5
Skæver mod julia.. kan nærmest se hvad hun tænker.. Himler med øjnene, og ser rundt, får øje på raven.. *here we go.. *
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:14:29 GMT -5
"Yearh" smiler ondt, og tager mit bat ;D "party"
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:17:25 GMT -5
V. Når hen til ham, sætter mig ned ved siden af ham, ser lidt ned.. ved ikke om jeg skal sige undskyld, og i så fald, hvorfor? "Love is god damn confusing" siger jeg bare og ser let ud i luften..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:20:52 GMT -5
R: Ser på ham.. " and julia?" skæver mod hende? - hun ligner også sig selv
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:22:44 GMT -5
Ser bare rundt.. undgår at se mod D.. Er ligeglad lige nu!!
J: " what ?" Ser på hende.. " what did you say?"
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:23:03 GMT -5
Ser på ham.. "right now, I don't care" *selvoptagede mær* - når han bander, så bander han x)
|
|