|
Post by Craz DW † on Jan 20, 2007 11:44:51 GMT -5
*ehj, hvor hun spørg! Hvorfor har hun så stor en interresse i mit liv og hva jeg laver? De fleste plejer bare at være ligeglade og sige jeg er syg i hovedet...*
"Fordi..." siger jeg efterhånden ret så irritabelt
|
|
Marie Ræv
N
I'm not afraid of you - I'm afraid of the loneless
|
Post by Marie Ræv on Jan 20, 2007 11:49:42 GMT -5
Azara; *Han eksploderer snart... Af vrede og irritation... Men... Hvordan kan man have det sådan?* Ser på ham, "Hvis du finder ud af hvorfor - må du meget gerne sige det til mig" Gør det bevidst sådan så han selv må finde ud af, om han vil sige det til mig
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 20, 2007 11:51:06 GMT -5
står bare forstår ikk rigtig neget
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 20, 2007 11:54:28 GMT -5
*Jeg håber at han forstår* Ser bare på ham
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 20, 2007 11:57:29 GMT -5
kan ikk holde ud at hun bare ser på mig
*jeg er ligeglad med folk fordi min far altid har hadet mig!* "jeg tror bare jeg er ligeglad med folk, fordi..." stopper mig selv
ser væk *DET RAGER IKK HENDE! tror jeg... Nej det gør ej...*
|
|
Marie Ræv
N
|
Post by Marie Ræv on Jan 20, 2007 11:59:25 GMT -5
Azara; Ser på ham, med interesserede øjne "Fordi hvad, Craz?" Spørger jeg stille
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 20, 2007 12:03:17 GMT -5
ser på hende går stille lidt væk fra hende #HOLD DIG VÆK# vender mig om og begynder at løbe forsøger at holde nogle tåre tilbage men kan ikk og bliver vred som om de lige har forrådt mig *hvofor spørg hun sådan??* kan slet ikk forstå det
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 20, 2007 12:05:44 GMT -5
Følger ham med øjnene *Han har brug for at være alene... Det må også være irriterrende med én som mig. Èn som bare kommer anmassende, og spørger om en hel masse om én* (Jeg bliver også nødt til at gå nu )
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 20, 2007 12:07:14 GMT -5
(øv)
|
|
|
Post by Ben - Dreng on Jan 20, 2007 12:30:12 GMT -5
Ser på Azara ,, Hey, det var ikke din skyld du kunne jo ikke gøre for det " Siger jeg stille og roligt og går hen til hende Lægger en hånd på hendes skulder og siger så ,, Jeg ved godt hvordan det er for dig, men du må tage det lidt med ro... Okay ?" Smiler sødt til hende selvom han ikke kan se det
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 3:05:20 GMT -5
Ser på Ben, smiler let "Tro mig, jeg tager det med ro" Ser hen i den retning Craz løb "Men det gør han ikke. Det er som om han... Er bange for noget. Bange for sig selv." Ryster på hovedet, og ser igen på Ben "Lige nu skal han i hvert fald have fred" Smiler, men har et bekymret blik i øjnene
|
|
Marie Ræv
N
|
Post by Marie Ræv on Jan 21, 2007 3:23:04 GMT -5
Kommer stille gående *Tænk at have råd til et sådant hus! Øhh... Jeg mener, sådan en villa!* Forvandler mig til en ræv
Ræv; Går ind på en af villaernes grunde, prøver at se ordentligt på villaen *Den er godt nok stor, fra den her højde! Og flot...* Går ud fra grunden igen og videre hen ad gaden, stopper da jeg ser nogle mennesker (Az og Ben) *Ben?* Går hen til dem, tænker ikke videre over at jeg er i ræve-skikkelse
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 21, 2007 5:02:39 GMT -5
kommer gående ser azara, en dreng(ben) og en ræv som jeg tror er marie går glad hen til azara
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:11:29 GMT -5
Ser Jaymon, smiler stille "Hej Jaymon"
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:19:36 GMT -5
jaymon: "Hej" smiler
(vil du ikk nok med i skøjtehallen ;D)
|