Cheyanne
New Member
C ; Chey ; Can
|
Post by Cheyanne on Dec 22, 2007 11:03:24 GMT -5
Kommer stille gående, og ser rundt. ,, Hvorfor gik jeg herop? '' spørger jeg så mig selv, og kan godt mærke mine ben ryster. Lider af seriøst højdeskræk. Holder om mig selv, imens jeg går fremad i mørket.
|
|
Cheyanne
New Member
C ; Chey ; Can
|
Post by Cheyanne on Dec 22, 2007 11:08:21 GMT -5
Holder så om mit dogtag, og sætter mig så ned, idet mine ben giver efter. Kan se alt julelyset herfra, sidder ved kanten. Har det som om jeg skal til at besvime ~____~"
|
|
Cheyanne
New Member
C ; Chey ; Can
|
Post by Cheyanne on Dec 22, 2007 11:31:01 GMT -5
Holder så en hånd for min mund, idet jeg får kvalme. ,, oh dear god >< '' mumler jeg så.
|
|
Cheyanne
New Member
C ; Chey ; Can
|
Post by Cheyanne on Dec 22, 2007 11:53:53 GMT -5
( Out x // )
|
|
Cintya {3
Junior Member
Vampirehunter .. Me O_o''
|
Post by Cintya {3 on Dec 22, 2007 15:37:35 GMT -5
Fik lavet en mindre fejl da jeg skrev xD så nu er det midt om natten her Oo
Sidder på kanten af højhusets tag.. her er så stille uden daisuke Oo Piller ved det tørklæde jeg har om halsen, bliver til en kat, uden jeg selv helt ved det. Sidder ædelt på kanten og kigger ud over tagene på de andre huse. Nyder den kølige vind der er heroppe.
Miku. Kommer gående op af trappen med min pinke paraply, tænk nu hvis det skulle regne igen? Sætter mig lidt efter på en afsats fra taget. Nynner en melodi jeg har fået på hjernen, og holder på min hat, så vinden ikk tager den..
|
|
|
Post by Daisuke Andou (Die) on Dec 22, 2007 15:53:02 GMT -5
Sidder op af en mur, lidt væk fra det hele . Halvsover .
Katherin . Kommer gående op af trappen er laaaaaaangt nede .
|
|
Cintya {3
Junior Member
|
Post by Cintya {3 on Dec 22, 2007 15:56:47 GMT -5
Gaber og kigger op på stjernerne, der spejler sig i mine store brune øjne. Sidder mussestille og svinger af og til roligt med halen..
Miku. Fløjter roligt sangen. er munter men stille som altid. får let paraplyen til at snurre rundt mellem mine fingre, mens jeg svinger lidt med mine ben, da jeg ikke kan nå jorden.
|
|
|
Post by Daisuke Andou (Die) on Dec 22, 2007 16:01:23 GMT -5
Sover roligt . Mumler svagt . Man kan svagt se mine skarbe tænder i det svage månelys.
Katherin. Drikker af min dunk. ,, Mhh hvorfor så højt "
|
|
Cintya {3
Junior Member
|
Post by Cintya {3 on Dec 22, 2007 16:15:35 GMT -5
Vender mig fra afsatsen, og hopper elegant ned på taget igen. Strækker mig , og bliver til menneske igen.. Ser en skikkelse i et hjørne, og da det er mørkt, ser jeg ikke at det er die. Kan se de let skarpe tænder, går mod ham, er jo stadig på en eller anden måde på arbejde? Oo Ser så at det ER die.. bider mig kort i læben, og er glad for at jeg ikke gjorde som jeg tænkte går istedet helt hen til ham.. "Boy..?" Miku: Sidder stille på min afsats. er helt rolig, fløjter fortsat.. ^^
|
|
|
Post by Daisuke Andou (Die) on Dec 22, 2007 16:21:24 GMT -5
Sover blot tungt . Mumler lavt noget om hende og hendes job. Det bekymrer mig jo .
Når op . Drikker det sidste af mit saft . Mumler surt
|
|
Cintya {3
Junior Member
|
Post by Cintya {3 on Dec 22, 2007 16:29:42 GMT -5
Sætter mig ved ham, stryger ham beroligende over kinden.. "daisuke?" ser på ham.. Miku: ser på min pind, sætter den for min hånd, og jeg får et rødvinsglas med mælk i, i hånden. drikker
|
|
|
Post by Daisuke Andou (Die) on Dec 22, 2007 16:38:20 GMT -5
Vågner stille. Gaber lavt. ,, Mmh .. hvad " Åbner træt mine øjne. Ser på hende .
Katherin . ,, Satans " Smider irreteret min flaske af helveds til.
|
|
Cintya {3
Junior Member
|
Post by Cintya {3 on Dec 22, 2007 16:42:58 GMT -5
"ville bare sige hej.. " ser på ham, tager mig til nakken.. ser lidt rundt, og retter så blikket mod ham igen..
Miku: Får næsten en flaske i hovedet, og taber idet samme mit glas, så det går i stykker på stentaget. Ser ned på glasskårende..
|
|
|
Post by Daisuke Andou (Die) on Dec 22, 2007 16:47:34 GMT -5
,, Uden et kys? " Trækker hende ned over mig . Kysser hende længselsfuldt.
Ser Miku . ,, Oops .. Undskyld " Går hen til ham. - tøvende.
|
|
Cintya {3
Junior Member
|
Post by Cintya {3 on Dec 22, 2007 16:51:46 GMT -5
Bliver helt varm indeni, gengælder det med længsel Ligger min hånd om hans nakke, og den anden på hans kind.. Miku. ser det er kath. Smiler svagt, nok er jeg munter, men ikke i mit bedste hjørne idag. Sætter pinden for glasskårende, og glasset bliver helt med mælk i, igen. Tager det op som det så pænt står på jorden, og drikker roligt.
|
|