|
Post by goodwill on Jan 28, 2008 15:45:38 GMT -5
Ser mod D.. Kan godt se hvilket blik han har på.. * Ahh the killer loock.. * Smiler skævt for mig selv.. tager så en smøg i munden .. tænder den og smiler ondt.. Sender ham så et billede over mobilen :I:I et lille uskyldigt et x'D (( det billede jeg bruger til hende. )) Skriver i beskeden: ' jeg har fået sort hår skat.. ' Justin.. Kommer gnavent gående x'D ser lidt rundt med et skævt smil et killing smil xD
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 28, 2008 15:49:11 GMT -5
(Tilbaaage)
Chii kigger undrende rundt "Chii?" mumler Chii og ligger sit hoved på skrå..
|
|
D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on Jan 28, 2008 15:52:11 GMT -5
Ser på min mobil. Smiler kort bag masken, og man kan se jeg går i stå xD - falder ganske enkelt i staver.. naaarjh! xD skriver igen; dejligt lamselår Mell; Griner og løber videre med pinden i hånden, kigger mig over skulderen, og løber direkte ind i en høj trænet overkrop, men ak nej det var IKKE min kærestes OO Det var fatty's kolega OO Ser på ham.. "jeg ville bare give gamle fatty der lidt motion? ;D " siger jeg med mit søde smil xD
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 28, 2008 15:55:19 GMT -5
Chii kigger rundt "hm?" mumler hun og sætter sig langsomt ned.
|
|
D
L
|
Post by D on Jan 28, 2008 15:57:03 GMT -5
Ser på den der lille tøs. Går over til hende. "hejsa. Sikken dejlig dag at dø på, sys du ikke?" kigger på hende med det der skræmmende blik :}
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 28, 2008 15:59:34 GMT -5
Chii kigger uforstående på ham "Chii ikke forstå?" mumler Chii og rejser sig og begynder at gå stille væk.
|
|
|
Post by goodwill on Jan 28, 2008 16:06:10 GMT -5
Ser mod D og den lille tøs.. * chii snart forstå * tænker jeg koldt xD smiler gennemført ondt.. Justin: ser at min kæreste har lidt problemer med en politi mand.. går der hen.. " haaarj skat.. " siger jeg bare og voldsnaver hende foran en politimand xD
|
|
D
L
|
Post by D on Jan 28, 2008 16:08:55 GMT -5
Tager fat i hendes hår og trækker hende bagud.. "jamen dog.. lad mig gøre det krystal klart for dig lille ven" siger jeg og tager min dejlige dolk frem.. Mell; Bliver helt overrasket OO *der var min overkrop! YES ;D ;D * Snaver ham i gulvet, og ligger min hånd om hans baghovede.. ^^ ved ikke rigtig om fatty og kolega med amatøroverkrop har tænkt sig at blive stående?
|
|
|
Post by goodwill on Jan 28, 2008 16:13:03 GMT -5
smiler ondt mod dem.. * that's my babe.. *
Justin: stopper så snaven... Og laver en viftende bevægelse med min hånd mod de to stenene politimænd.. " shot fattie and fabio.. " ser at de blir stående.. " GET AWAY! " smiler så da de går xøD
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 28, 2008 16:13:42 GMT -5
Chii kigger bare på manden og ryster kort på sit hoved og Chii sparker hårdt manden i maven så han slipper hende og så bredes et stort smil på hendes læber "Chii!" siger hun glad før hun løber væk med et grin. (skal desværre gå så skrev bare noget bla bla'et .. )
|
|
D
L
|
Post by D on Jan 28, 2008 16:18:31 GMT -5
(ehm... okaay? '' ) Tager mig let til maven. *møgtøs.. hun er død næste gang jeg ser hende..* Ser rundt.. Mell; Ser efter mændende.. "Justin..? jeg har en surprise til dig ;D " smiler stort og gemmer min hånd bag min ryg xD "gææt ^^ " smiler kærligt til ham <'3
|
|