Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 7:17:42 GMT -5
Lidt om hvordan der ser ud :
Det er på et kæmpe højhus, hvor der er et lille hegn, men man kan sagtens falde ud over hvis man ikke er forsigtig. Det ligner mange andre højhuse, der er noget tag hvor der er 2 bænke indenunder, hvor man kan sidde til når det regner. Der er også nogle bænke udenfor og dem er der massere af. Men vejret her er næsten altid det samme. Vejret : Det regner og lyner ned, så det tordner jo også.
Hilary duff : Kommer gående i godt humør (Sjældent). Mærker regnene som løber ned af mine kinder. *Elsker regn !* Tænker jeg mens det bare regner ned.
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 7:25:35 GMT -5
går nede på gaden, går ind i højhuset, tar' elevatoren op til taget ... ;b
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 7:29:59 GMT -5
Hilary: Går også hen til et højhus og tager elevatoren (den anden).... *Nårh, hmm... Bare der er nogen deroppe som man kan snakke med.*
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 7:34:36 GMT -5
*regnvejr. nice! ;b* kigger op i himlen ,
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 7:36:53 GMT -5
Kommer endelig derop og opdager en pige som jeg ikke har set før. *Hmmm... nU er jeg jo i godt humør idag ? * Står og betragter hende kort.
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 7:39:55 GMT -5
begynder at hoppe lalleglad rundt i regnen.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 7:41:12 GMT -5
Marie; Kommer stille gående Tager en elevator op til taget af et højhus Da jeg kommer op, ser jeg at det regner Går bare ud i regnen, og ser op mod himlen - Er ligeglad med at jeg bliver våd Smiler svagt * Hvor dejligt... *
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 7:42:26 GMT -5
Ser lidt undrende på hende og går så helt ud i regnen og begynder også at hoppe omkring,. *Hmmm... Hun minder lidt om mig selv, eller en type som måske kunne være min ven... Hmmm... Overvejelse...* Hopper stadig rundt og lægger mig så ned på asfaldten og lukker mine øjne.
|
|
Marie Ræv
N
I'm not afraid of you - I'm afraid of the loneless
|
Post by Marie Ræv on Mar 23, 2007 7:44:00 GMT -5
Ser lidt hen på de to andre Ryster svagt på hovedet * De kan vidst lide regn... * Sætter mig selv bare ned, og ser op i himlen...
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 7:46:40 GMT -5
begynder at synge noget fra l.o.v.e "I'm talkin' bout love All my girls stand in a circle and clap your hands this is for you Ups and downs highs and lows no matter what you see me through My boyfriend he don't answer on the telephone I don't even know where the hell he goes But all my girls we're in a circle and nobody's gonna break through
L,O,L,O,L,O,L.O.V.E L,O,L,O,L,O Oh did you hear me say? L,O,L,O,L,O,L.O.V.E L,O,L,O,L,O Did you hear me say L,O,L,O,L,O,L.O.V.E L,O,L,O,L,O Im talkin' bout L,O,L,O,L,O,L.O.V.E L,O,L,O,L,O" imens jeg danser/hopper rundt.
|
|
Marie Ræv
N
|
Post by Marie Ræv on Mar 23, 2007 7:47:44 GMT -5
Ser bare åbenlyst undrende på hende pigen (Natalie)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 7:50:37 GMT -5
Nyder regnen som bare falder ned på mig. *Er der noget bedre i verdenen end regn ?* Åbner mine øjne og ser op i himlen selvom jeg får vand ned i mine øjne.
|
|
Marie Ræv
N
|
Post by Marie Ræv on Mar 23, 2007 7:51:44 GMT -5
Rejser mig op, og går lidt rundt, sætter mig så ned i gen Ved ikke helt hvad jeg lige skal lave...
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 7:53:27 GMT -5
stopper og kigger rundt, ser at der er to andre, begynder at grine (?)
|
|
Marie Ræv
N
|
Post by Marie Ræv on Mar 23, 2007 7:54:36 GMT -5
Ser igen undrende på hende pigen (Nat) Gaber så på 'rævefacon'
|
|