Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:10:09 GMT -5
Lena; Tager hans hånd ,, Lena "
Stefan; Smiler / griner
Marie; Ser igen nysgerrigt på hende
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:11:28 GMT -5
Stefan; Ser på drengen ,, Hej "
Lena; Vender så hoedet over mod drengen Smiler stort *Ham dér Felix hele tiden kigger på, når han vil noget... Han... Bror? * ,, Heeej "
|
|
|
Post by Jack on Mar 23, 2007 9:15:14 GMT -5
"Jeg hedder Jack, jer?"
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:17:07 GMT -5
Lena; ,, Lena " ser venligt på ham
Stefan; Nikker med hovedet som en venlig hilsen ,, Stefan " Ser på ham, med et glimt i øjet, af morskab
Marie; Ser mig lidt om, ser så på pigen igen
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 9:19:32 GMT -5
Ricky_: ,, Jeg hedder Ricky " Smiler venligt til dem
Hilary: Smiler sødt til ræven og sætter mig ned og ser også ned. *Der er ingen som vil være venner med mig fordi jeg ikke kan li andre piger, men hvorfor ?*
|
|
|
Post by Jack on Mar 23, 2007 9:22:56 GMT -5
"okay, " ser på lena "var det ikk dig der drillede min bror, ?" griner jeg smilende
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:23:05 GMT -5
Lena; Ser bare lidt fra den ene til den anden Smiler til Stefan
Stefan; Smiler glad og anerkendende til Lena * Hun har vidst accepteret sit navn. Det er godt. Rigtig godt... Leannia *
Marie; 'Prikker' / 'Puffer' til pigen med snuden * Hvad er der nu med hende? *
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:24:22 GMT -5
Lena; Ser på Jack, smiler så lidt for mig selv, imens jeg ser lidt ned Ser så op på ham igen ,, Hvis det er dét du vil kalde det. Jeg fik da fat hans navn "
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 9:25:19 GMT -5
((er jeg den eneste der syns det er kedeligt ;b))
|
|
|
Post by Jack on Mar 23, 2007 9:25:54 GMT -5
smiler, "ja, det plejre ellers at være mig der fortæller andre det, !! Han siger ikk så meget, .. Er du go til sådan noget, ? Jeg mener, ret mange tror han er stum..."
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 9:28:59 GMT -5
Grace_: Kommer ud fra elevatoren og ser rundt i regnen. *Gad vide om her er nogen som jeg kan snakke med ?*
Hilary_: Ser på ræven og nusser den på ryggen. ,, Øhmm... Kan du holde på en hemmelighed min ven ? " Spørger jeg om men regner ikke med at den kan forstå mig *Jeg håber den vil lytte !*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 9:29:19 GMT -5
Ricky: Ser fra den ene til den anden,.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:30:56 GMT -5
((Ligenu; ja))
Lena; ,, Det ved jeg ikke... " Trækker på skuldrene ,, Hm... Nogle kalder mig sindssyg, andre mærkelig, åndsvag, irriterrende, og hvad ved jeg. Andre kalder mig for deres ven " Smiler let ,, Folk ka kalde mig det de vil ! Jeg er ligeglad. Om jeg er god til det? Hvem ved? Jeg gør ikk. Gør du? " Ser spørgende på ham som om han ved det
Stefan; Morer, for mig selv, over Lenas efterhånden ret gamle remse, men ikke så brugte * Lang tid siden jeg har hørt hende sige det * ,, Og jeg er én af dem, der kalder dig for en ven " Laver et slags 'buk', sådan ét som Leannia har lært mig Smiler drillende
Lena; Ryster lidt på hovedet af Stefan, men får lyst til at fortsætte det ,, Jeg takker mange gange, Stefan " 'Nejer' for ham Smiler så til ham
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 9:32:45 GMT -5
Marie; Ser på hende med hovedet på skrå, og blide øjne Har ørerne rettet fremad, 'lyttende'
Stefan; Ser mig lidt om efter mit fornemme 'buk' og Leannias 'nejen' Får øje på Grace, smiler for mig selv * Hej Grace *
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 9:32:57 GMT -5
((okaie, en eller anden kom med et plot ;B))
|
|