Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 7:57:49 GMT -5
Sætter mig op og ser så rundt, og opdager en anden pige som er her. (Marie). *Hmm... Hende kan jeg da huske, men hende den anden har jeg ikke set før ?*
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 8:00:18 GMT -5
Lena; Går ind i et højhus. Får stille 'listet' en pung ud af en taske Tager den ubemærket ned i mine egen taske Tager så elevatoren. Trykker, med en pludselig indskydelse, på 'taget' Bliver en smule overrasket, da jeg kommer derop, havde ikke foventet at der var andre
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 8:01:10 GMT -5
Marie; Ser hen mod hende den anden pige (Hilary), også mod hende som lige er kommet Smiler let, men uden glæde
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 8:03:26 GMT -5
Hilary: Smiler lidt tilbage men kun fordi jeg er i godt humør. *Hvorfor er det nu hun ligner en ræv ?* Tænker lidt imens jeg ser op på den smukke himel.
(Skal jeg komme på med en til ?)
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 8:06:48 GMT -5
stiller mig hen til hegnet og kigger ned ,
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 8:08:50 GMT -5
(Det bestemmer du, da)
Marie; Ser igen på pigen, prøver at finde ud af om hun smilte til mig - er ikke helt sikker på, om hun gjorde ?
Lena; Knuger i min venstre hånd, hårdt om den ring Eragon gav mig
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 8:12:24 GMT -5
Hilary: Ser over på en anden pige (Lena) og ser bare stirrende på hende *Hmm.. Hende har jeg da også set før ikke ?* Sidder og ser tænkende på hende.
(Jeg vil gerne, men jeg ved ikke hvem jeg skal være ?)
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 8:22:53 GMT -5
(Det må du jo så finde ud af, hvem vil du da være?)
Lena; Opdager at jeg har knuget meget hårdt om ringen Åbner tøvende min hånd, imens jeg ser på den Ser at ringen har lavet et helt lille mærke, men slår det hen Kigger nu bare på ringen * Tænk at du virkelig købte den. Til mig !?*
Marie; Ser lidt på dem alle sammen Forvandler mig så til ræv Går lidt rundt... * Gaab, hvor er her kedeligt.. *
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 8:23:49 GMT -5
((dhu kunne jo være ricky , ham har du næsten ikk været ;b))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 8:31:40 GMT -5
(Tja... Hvad syns du Sandra?)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 8:33:48 GMT -5
(Okay, så kommer jeg med ham ! xD)
Ricky: Kommer gående på gaden og ser en åben dør. *Hvorfor er den dog åben ?* Tænker jeg nysgerrigt og går ind af døren. Opdager en elevator og kigger op for at finde ud af hvor den føre hen, men intet held. Går hen til elevatoren og trykker 'op' og står og venter til jeg er kommet op.
Hilary: Ser hurtigt over på ræven men kan ikke se pigen mere, (Marie - Hun ved ikke hun er en ræv) ,, Årh, hvor er den sød ! " Siger jeg højt, selvom det ikke var meningen.
|
|
|
Post by Natalie ღ on Mar 23, 2007 8:35:09 GMT -5
står op af hegnet , og kigger på de andre.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 23, 2007 8:38:56 GMT -5
Marie; Det giver et lille gip i mig, og jeg ser på pigen (Hilary), med hovedet nysgerrigt på skrå * ? Er det MIG hun taler om? *
Lena; Lukker hånden igen, om ringen, og knuger hårdt om den * Jeg kan stadig ikke tro det * Smiler svagt...
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 23, 2007 8:42:37 GMT -5
((hvem skal jeg styre??))
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 23, 2007 8:42:59 GMT -5
Hilary:
Smiler til ræven og rækker min hånd ud og håber at den vil komme herhen. *åRh ! Hvor er den CUTE !* Smiler til den
Ricky: Kommer endelig op og åbner en dør og kommer ud til et tag. *Er her ikke andet end et tag ?*
|
|