Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 27, 2008 14:02:48 GMT -5
Chii gik stille rundt på taget med et undrende blik "Chii?" mumlede Chii med sit hoved lagt på skrå .. Chii satte sig ved kanten og kiggede ned "Ch...ii..." mumlede hun lavt ..
|
|
Misha ['3
New Member
..The sweet top of a candystick..
|
Post by Misha ['3 on Jan 27, 2008 15:30:46 GMT -5
Kommer stille gående med candy stick gående bag mig.. tænker lidt på andrew, gad vide om han overhovedet kan lide mig?
Candy Stick; er utilfreds over at misha ikke var hjemme hele natten.. !! OO
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 27, 2008 15:32:21 GMT -5
Chii kiggede tilbage da hun hørte nogen komme "Chii...?" mumlede hun og lagde sit hoved på skrå..
|
|
Andrew
New Member
If you were gay, that will be okay ;)
|
Post by Andrew on Jan 27, 2008 15:34:37 GMT -5
Kommer træt gående . Er endelig ved at få formerne tilbage.
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 27, 2008 15:42:18 GMT -5
kigger rundt og ser en pige og en dreng "Chii...." mumler jeg lavt og kigger nyssgerigt på dem..
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 27, 2008 15:49:35 GMT -5
Ser rundt og kigger op i himlen.. Kigger hen på candy. "hvad går du og mugger over tøs?"
Candy; "hvor var du hele natten hva'?! Jeg bliver bekymret, jeg troede du kom hjem igen. hvorfor ringer du ikke?!"
Misha; "fordi du ikke kan tage en telefon med dine hove. desuden er jeg stor nok til at tage vare på mig selv. Og jeg var hos en ven " siger jeg og smiler lidt drømmende..
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 27, 2008 15:53:35 GMT -5
Chii kigger på pigen med hesten og så ligger hun sit hoved på skrå ... "Chii..." mumler hun lavt og kigger nyssgerigt på hesten..
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 27, 2008 16:04:35 GMT -5
ser en lille pige.. "hej"
Candy; ser en pige. kigger på hende og retter ørende frem. pruster svagt men nysgerrigt..
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 27, 2008 16:08:11 GMT -5
Chii gemmer sig kort genert bag en mur og så går hun frem igen så hun igen kommer til syne "Chii, ikke forstå..." mumlede Chii til hendes 'hej' "Chii , ikke forstå , h..ej..." mumlede hun klumpet og kiggede på pigen og hesten , som Chii heller ikke vidste hvad var.
|
|
|
Post by goodwill on Jan 28, 2008 15:14:28 GMT -5
Kommer gående.. Med music i ørene.. synger med.. " nobody can hold us down.. " svinger kort rundt på mine stilleter.. " never can, never will.. " Smiler kort og koldt..
|
|
D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on Jan 28, 2008 15:17:52 GMT -5
Kommer koooooooooooooooooooooooooooooooldt gående, har ikke dræbt nogen i lang tid, har ikke engang slået på nogen!!! DET ER TORTUR!!!!!! Ser rundt og håber på at jeg kan finde en eller anden at slå på! - havde miyavi været her nu.... __ _''
Mell; Kommer løbende med en stor slikkepind i munden og en politimand i hælende.. - er det nu blevet ulovligt at 'låne' en slikkepind fra slikhuset? Oo Hvor uretfærdigt __ _'' Løber blot med et stort smil..
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 28, 2008 15:19:31 GMT -5
Chii kigger rundt da der kommer menesker herop og et smil bredes på hendes læber "Chii.." mumler hun nyssgerigt.
|
|
Chii
New Member
Chii ikke forst?.....?
|
Post by Chii on Jan 28, 2008 15:26:08 GMT -5
(Brb .)
|
|
|
Post by goodwill on Jan 28, 2008 15:32:31 GMT -5
Ser kort rundt.. tager kort en tot af mit nyfarvede sorte hår... * Love * tænker jeg og beundre totten.. ser D.. Smiler og betragter ham ..
|
|
D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on Jan 28, 2008 15:36:04 GMT -5
Ser en lille tøs og knækker fingre.. *she's gonna, die gonna die, gonna die* tænker jeg oooooooooooooooondskabsfuldt !!
Mell; Ser en bænk med nogle popcorn :] Løber directe mod dem og hopper op på bænken, tipper den så elegant så den vælter, og alle de små popper skriger xD Griner og løber videre, stopper lidt fra bænken da den lidt overvægtige politimand vælter.. "come here, fatty, fatty, fatty x} " lokker jeg med min hånd..
|
|