lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 10:16:44 GMT -5
kommer stille gående og famler mig stille rundt "hvor er jeg?" spørger jeg mig selv og kigger rundt da jeg høre en masse menesker som snakker bag mig...
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 10:29:49 GMT -5
*hvor er jeg?* tænker jeg for mig selv.. kan lugte mad.. "hmm??" kommer til at gå ind i et bord og falder tilbage "aruvv.." mumler jeg og sætter mig op ..
|
|
Amy
New Member
|
Post by Amy on Nov 4, 2007 11:44:12 GMT -5
Amina- kommer gående i lette gadedrengehop. stopper op da jeg kan lugte mad, og ser ind mod en resturant. smiler muntert, og går ind
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 11:46:19 GMT -5
"ehm..?? er her nogen?" spørger jeg og kigger rundt efter lydene af menesker... hopper kort forskrækket op da jeg høre det lille kling fra døren da den åbnes...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 11:56:36 GMT -5
er lige ved at gå ind i en pige, der ser ret forvirret ud? ,,øøh?" løgger hovedet på skrå. ,,det må du meget undskylde" smiler muntert
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 11:59:29 GMT -5
stirre tomt hen mod stemmen som vist nok snakker til mig.. "øhmm.. det er okay." siger jeg lidt usikkert "øhm, hvem er du?" spørger jeg og famler mig lidt frem og kommer til at skubbe et glas ned fra bordet... da glasset rammer gulvet går den i stykker... hopper forskrækket op og bakker lidt "Hvad var det?!" spørger jeg forskrækket ...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:02:37 GMT -5
ser først mærkeligt på hende, til det går op for mig at hun er blind. smiler skævt, og giver mig til at samle glasskårene op. ,,bare rolig, der skete ikke noget. jeg er Amina" lægger glasskårene på en tom tallerken på bordet, og ser ind i hendes fjerne øjne. har aldrig snakket med en blind før?
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:04:19 GMT -5
"åh, okay.. jeg hedder Lucky..." siger jeg stille og smiler skævt hen mod hendes stemme... er godt klar over at hun har forståget at jeg er blind.. *jeg må finde den der dreng som kan hjælpe mig med det...* tænker jeg for mig selv...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:06:19 GMT -5
,,ehm.. skal jeg.. hjælpe dig med noget?" smiler skævt, og ser nysgerrigt på hende. *Hm.. blinde ser da meget normale ud* smiler muntert
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:08:14 GMT -5
smiler stille "øhm, jeg skal bare vide hvor der et et bord som jeg kan sætte mig ved.. jeg vil være rigtig glad hvis du vil sætte dig med mig" smiler stille og ligger mit hoved på skrå...
|
|
|
Post by Missy Kira Nishu {3 on Nov 4, 2007 12:10:49 GMT -5
Kommer elegant gående i min røde kjole og mine høje hæle. Har mit cepter i venstre hånd, og retter let på min krone med den anden hånd.
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:11:02 GMT -5
smiler muntert. ,,Okay! ^^" tager forsigtigt om hendes skuldre, og fører hende hen til et bord. tager stolen ud for hende, og lægger hendes hånd på den. ,,her" smiler mildt, og sætter mig overfor
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:12:09 GMT -5
smiler "tak" siger jeg og sætter mig stille ned og kigger hen mod hendes stemme.. "såh, er du ny her?" spørger jeg og ligger smilende mit hoved på skrå...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:16:08 GMT -5
,,tjaa. jeg har i hvert fald ikke være her så længe" smiler skævt, og holder mit hovede mod mine hænder, med albuerne på bordet.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:17:09 GMT -5
"Okay, har du så fåget nogle gode venner?" smiler roligt hen mod hendes stemme...
|
|