|
Post by Missy Kira Nishu {3 on Nov 4, 2007 12:19:39 GMT -5
Ser en restaurent, og får lyst til mad. Går ind og ser lidt rundt, smiler kort mod 2 der sidder og snakker, og sætter mig ved et bord lidt henne. Bestiller en rød bøf med nogle katofler og lidt til.
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:31:49 GMT -5
,,hmm... ja, én.. Jeg øhm.. har et lille problem, eller handicap, som gør at folk bliver bange for mig" smiler skævt. undlader at forklare at jeg er vampyr -.-' smiler venligt og muntert tilbage, til en forbipasserende pige
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:33:00 GMT -5
"Nårhda? hvorfor dog det?" spørger jeg og ligger uforstående mit hoved på skrå..
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:36:39 GMT -5
((Sorry jeg svaer langsomt.. Opdaterer min egen hjemmeside samtidig (; ))
,,jeg ehm.. er ikke som så mange andre" smiler skævt, og ser ud af vinduet.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:39:01 GMT -5
"hm.. okay" siger jeg.. vil ikke komme dybere ind i hendes egne ting da jeg ved at det ikke er høfligt.. kigger lidt hen mod hendes stemme og smiler så lidt "Nårh, men hva hedder din ven?" spørger jeg nyssgerigt og kigger mit hoved på skrå "eller er det en veninde?" smiler lidt...
(det er helt OK XD )
|
|
|
Post by Missy Kira Nishu {3 on Nov 4, 2007 12:42:18 GMT -5
Får min mad, og begynder at spise .. Følger med i de to tøsers samtale imens. sys det er en mærkelig følelse at sidde alene på en restaurent ^^
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:44:37 GMT -5
,,Niks, det er en ven. Og han hedder Damian" smiler muntert, og rødmer let. vender så hovedet mod den anden pige, og smiler mildt. ,,hvorfor sætter du dig ikke bare herover, og er med i samtalen, i stedet for at smuglytte?" smiler en anelse drilsk, og flytter mig så der er plads til en til
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 12:47:34 GMT -5
"er han venlig?" spørge rjeg med et smil og kigger ufårstående hen mod Aminas stemme til jeg finder ud af at der er en til og et smil bredes "Ja kom bare og sæt dig" siger jeg og stirre ud i luften da jeg jo ikke ved hvor hun er ...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 12:51:22 GMT -5
,,Meget!" nikker ivrigt, til jeg kommer i tanke om at hun ikke kan se mine nik. -.-' smiler muntert, og ser fra den ene til den anden.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:00:59 GMT -5
smiler hen mod Aminas stemme "det var godt!" siger jeg og smiler stille.. "Hmm.. må jeg stille dig flere spørgsmål om dig og din ven?" spørger jeg da jeg har milioner af spørgsmål om dem kørende i mit hoved...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 13:07:34 GMT -5
,,øøh.. ja da " smiler muntert, og ser hen på hende igen. lægger let hovedet på skrå
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:14:44 GMT -5
"hmm.. nårh, har glemt alle mine spørgsmål" griner kort og kigger hen mod hendes stemme med et lille smil...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 13:19:27 GMT -5
griner mildt. ,,jamen det er da bare helt i orden" smiler muntert, og ser over på hende igen. ,,hvordan er det at være.. blind?" spørger jeg forsigtigt - ved jo ikke om hun vil snakke om det
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:23:11 GMT -5
smiler stille over hendes spørgsmål "hmm.. det er .. mørkt?" griner kort muntert og smiler så "ej okay, det er ret sørgeligt.. altså, at se sort hele tiden.." smiler lidt... "men jeg overlever... jeg mødte en eller anden dreng som kan heale mine øjne så jeg ikke er blind mere.. men jeg skulle gå så jeg skal finde ham.." smiler stile..
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 13:29:01 GMT -5
,,så du.. kan altså komme til at se igen?" smiler muntert. bliver altid glad, når det går godt for andre
|
|