lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:30:02 GMT -5
smiler stort og nikker tavs..
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 13:34:38 GMT -5
,,ej hvor godt! hvad hedder han? Ham må du da finde hurtigt" siger jeg optimistisk, i et stort smil
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:37:22 GMT -5
smiler og nikker ivrigt.. kigger hen mod hendes stemme og pludselig forsvinder mit smil og jeg spærre øjnene op "jeg fik aldrig navnet på ham!" udbryder jeg så paniks..
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 13:42:01 GMT -5
skærer en grimasse, da det ikke er så heldigt, og tænker let. lyser så op i et smil. ,,men han kan vel genkende dig, og du kan vel genkende hans stemme?" smiler opmuntrende, og slår mig kort i panden, da hun jo ikke kan se det! glemmer det hele tiden !
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:47:46 GMT -5
smiler så stort "det har du ret i!, Mange tak!" siger jeg, og laver en mærkelig fakt med mine hender , mine hender rammer en vase som falder ned på jorden og går i stykker... hviner kort forskrækket "åh, undskyld" siger jeg og rejse rmig og sætter mig forsigtigt ned på gulvet og begynder at famle efter glasskårene... et lille glasskår snitter min hånd så det begynder at bløde lidt- men ikke det helt store... mærker det ikke, famler bare videre efter glasskårene...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 13:52:14 GMT -5
smiler skævt, og bukker mig ned for at hjælpe hende. for så øje på blodet, og mærker min puls stige. bider mig i læben, og ser væk. prøver på ikke at ryste alt for meget
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 13:54:51 GMT -5
mærker så lidt blod på min hånd og tørre det lidt så det stopper med at bløde og smiler til hende da jeg mærker at der ingen glasskår er mere "tak" siger jeg og famler mig og på stolen igen...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 14:00:35 GMT -5
ser forsigtigt på hende, og ånder lettet op, da hun ikke bløder mere, men nu har min krop altså sat sig op efter blod. har svært ved at fokusere. sætter mig på stolen, og ser tavst ud af vinduet
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 14:07:31 GMT -5
her bliver helt tavs så jeg ved jo ikke om hun stadig er her "Øhh... Amina? , er du der stadig?" spørger jeg stille og kigger kort , tomt rundt efter hendes stemme...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 14:12:57 GMT -5
,,øøh... ja... ja det er jeg" smiler skævt, og ser på hende igen.
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 14:15:09 GMT -5
smiler lidt og kigger hen mod hendes stemme "okay" siger jeg og smiler stille...
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 14:19:32 GMT -5
,,jeg øhm.. jeg smutter lige to sekunder" mumler jeg og rejser mig hurtigt op. skal have blod.. NU!
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 14:20:42 GMT -5
kigger lidt undrende hen mod hendes stemme "Okay...?"
|
|
Amina
Full Member
AminaBina ?
|
Post by Amina on Nov 4, 2007 14:24:41 GMT -5
går ud og finder en tilfældig. mærker hvordan min krop stopper med at ryste. går stille ind igen, og sætter mig ved hende. ,,sådan.." mumler jeg
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Nov 4, 2007 14:29:22 GMT -5
smiler lidt hen mod hendes stemme "velkommen tilbage" siger jeg og stryger kort en hånd gennem mit hår med et smil...
|
|